Βεδουϊνος, κατά Γκαγκάκη, ο Λεβέντης...
Μα πως τα λέει έτσι... Λεβέντικα η Γκαγκάκη. Αφού εξέφρασε την-υποκριτική-βαθιά της θλίψη και οδύνη για την παραίτηση του Γιώργου Λεβέντη (στην εκπομπή της Σταματέρη στο STAR) , πέταξε και το τούβλο της."Του Γιώργου του...
έχει γίνει μια σπουδαία πρόταση καριέρας στο εξωτερικό, που συνδυάζει την τηλεόραση με τη μουσική. Άλλωστε ο Γιώργος είναι φύση νομαδική" !
Θα πάρει και την καμήλα μαζί του; ...
http://nonews-news.blogspot.com/2010/11/blog-post_421.html
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου