Στο ενδεχόµενο να αποσυρθεί από τα καθήκοντά του είχε ήδη αρχίσει να αναφέρεται από τη δεκαετία του 1990, ενώ δηµοσίως έθιγε και το θέµα της διαδοχής του. Τον περασµένο Οκτώβριο, στο Τορόντο, είχε υποστηρίξει ότι θα ήταν καλύτερα να τον διαδεχθεί στην πνευµατική ηγεσία του Θιβέτ µια γυναίκα. «Οι γυναίκες είναι βιολογικά πιο ευαίσθητες στον πόνο των άλλων», είχε δηλώσει για να προσθέσει: «Επειτα “µια” ∆αλάι Λάµα θα είναι πιο ελκυστική από εµένα». Σε εκείνη την περίπτωση, ο ∆αλάι Λάµα είχε αναφερθεί στη «συνταξιοδότησή» του. «∆εν βλέπω την ώρα να αποσυρθώ εντελώς. Εάν µου αναγνωρίζονται ανθρώπινα δικαιώµατα, πρέπει να µου αναγνωριστεί και αυτό το δικαίωµα».
Αναδημοσιευση Απο τα Νεα
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου