«Έχω μάθει να αγνοώ αυτά που μου γράφουν. Στην αρχή ήμουν πολύ ευαίσθητη. Έβαζα το όνομά μου στο Google και φρίκαρα με όσα έγραφαν για μένα. Τώρα νοιάζομαι λιγότερο» δήλωσε η 30χρονη τηλεπερσόνα Kim Kardashian στο περιοδικό «W»
και γδύθηκε.ΔΕΣ ΦΩΤΟ...
http://sarotiko.blogspot.com/2010/10/kim.html
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου