Breaking News

H «μαφία των καυσίμων»

Ζουν και βασιλεύουν... εν μέσω οικονομικής ύφεσης οι λαθρέμποροι καυσίμων στερώντας κάθε χρόνο από το Δημόσιο 500 εκατ. ευρώ. Παίζουν... με την ασφάλεια, την τσέπη και την υγεία των καταναλωτών, ενώ οδηγούν στο... λουκέτο υγιείς και σύννομες επιχειρήσεις του κλάδου.

Τη χαώδη κατάσταση στην αγορά των πετρελαιοειδών με την ανεξέλεγκτη παράνομη διακίνηση βενζίνης και ντίζελ, την πειρατεία και τη νοθεία περιέγραψε ..........

Διαβάστε περισσότερα »

Δεν υπάρχουν σχόλια