Breaking News

Η Deutsche Telecom ζητά «μείωση μισθολογικού κόστους» στον ΟΤΕ

Ο Γκουίντο Κέρκοφ της Deutsche Telekom, λίγες εβδομάδες μετά τις παρόμοιες δηλώσεις του Π. Βουρλούμη, ζήτησε «πιο ευέλικτη εργατική νομοθεσία, για να δοθούν στον ΟΤΕ μεγαλύτερα περιθώρια για τη βελτίωση του κόστους του προσωπικού και για τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος εργασίας προσανατολισμένου στην αποδοτικότητα».«Αν δεν του βγαίνει η επένδυση να φύγουν», απαντά με ανακοίνωση η ΟΜΕ-ΟΤΕ.

Ο Γκ. Κέρκοφ σημείωσε ότι η επένδυση της DT στον Οργανισμό προκαλεί ..........

Διαβάστε περισσότερα »

Δεν υπάρχουν σχόλια