Breaking News

Κίνητρα στον ιδιωτικό τομέα για την απασχόληση ανέργων,


Απασχόληση 10.000 ανέργων, ηλικίας 16 έως 24 ετών, νεοεισερχομένων στην αγορά εργασίας, προβλέπει το νέο πρόγραμμα του ΟΑΕΔ που αφορά την απόκτηση εργασιακής εμπειρίας, στο οποίο μπορούν να συμμετέχουν επιχειρήσεις και εργοδότες του ιδιωτικού τομέα. Το πρόγραμμα το οποίου η χρονική διάρκεια είναι 6-12 μήνες, παρέχει στους νέους εργαζόμενους μισθό και ασφάλιση ενώ δίνει ισχυρά κίνητρα στις ιδιωτικές επιχειρήσεις, προκειμένου να μετατρέψουν τη σύμβαση απόκτησης εργασιακής εμπειρίας σε σύμβαση εργασίας.

Ειδικότερα, σύμφωνα με δηλώσεις του υφυπουργού Εργασίας Βασίλη Κεγκέρογλου, χθες από το Ηράκλειο, ο ΟΑΕΔ θα καταβάλλει ως επιχορήγηση το ποσό που αντιστοιχεί στο 100% των ασφαλιστικών εισφορών εργοδοτών και εργαζομένων για τους κλάδους σύνταξης, ασθενείας και επαγγελματικού κινδύνου του ΙΚΑ ΕΤΑΜ, ενώ οι εργοδότες καταβάλουν στους νέους, με τους οποίους συνάπτουν σύμβαση εργασιακής εμπειρίας, μισθό ο οποίος αντιστοιχεί στο 80% του κατώτατου βασικού μισθού ή ημερομισθίου.
«Πρόκειται για ένα εξαιρετικά σημαντικό πρόγραμμα που εξασφαλίζει και πλήρη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη στους εργαζομένους στη δύσκολη αυτή συγκυρία που διανύει η χώρα» τόνισε ο κ. Κεγκέρογλου Χθες, πρώτη μέρα για την υποβολή αιτήσεων συμμετοχής στο πρόγραμμα, στον ΟΑΕΔ Ρεθύμνου δεν κατατέθηκαν ωστόσο εκτιμάται ότι θα υπάρξει συμμετοχή τοπικών επιχειρήσεων λόγω της πολύ αρνητικής οικονομικής συγκυρίας αλλά το ενδιαφέρον προς το παρόν περιορίζεται στην ενημέρωση των επιχειρηματιών καθώς είναι αρκετοί εκείνοι οι οποίοι είτε τηλεφωνικά είτε με επίσκεψη τους στα γραφεία του Οργανισμού, ζητούν αναλυτική πληροφόρηση.
Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με τον υφυπουργό Εργασίας, τα ΚΑΠΗ θα συνεχίσουν να παρέχουν φροντίδα στους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας καθώς η κυβέρνηση, όπως είπε, ουδέποτε έθεσε ζήτημα διακοπής της λειτουργίας τους ενώ απρόσκοπτα θα συνεχιστεί και η λειτουργία των βρεφονηπιακών και παιδικών σταθμών.
Αντίθετα με τις παραπάνω κοινωνικές δομές, αβέβαιο φαίνεται να είναι το μέλλον του προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι» καθώς η χρηματοδότηση του από τις Δημόσιες Επενδύσεις είναι απίθανη και αν δεν επανενταχθεί στο ΕΣΠΑ θα διακοπεί η λειτουργία του και θα υπάρξει σοβαρό πρόβλημα τόσο για τους ανθρώπους που εξυπηρετούνται όσο όμως και για τους εργαζόμενους στο πρόγραμμα. «Μέχρι τέλος Νοεμβρίου ελπίζουμε η νέα προσπάθεια που κάνουμε για ένταξη στο ΕΣΠΑ να αποδώσει, έστω και με μικρή χρηματοδότηση, προκειμένου να συνεχιστούν αυτά τα προγράμματα» ήταν η απάντηση του υφυπουργού Εργασίας για το συγκεκριμένο θέμα αν και η πιθανότητα αυτή φαίνεται να είναι μικρή.

Αναδημοσιευση Απο Ρεθεμνιωτικα Νεα

Δεν υπάρχουν σχόλια