Breaking News

Ούτε «στημένος» να ήταν ο καβγάς της Μπάρμπα με το Λιάγκα και τη Σκορδά....

Μεγαλύτερο θέμα κι από τη διακαναλική συνέντευξη του πρωθυπουργού κοντεύει να γίνει το «θερμό επεισόδιο» της πάντα εκρηκτικής Βάνας Μπάρμπα με τη Φαίη και το Γιώργο! Αν προσέξει κανείς το βίντεο και δεν ξέρει ότι αυτό το περιστατικό έλαβε χώρα στον αέρα της εκπομπής, θα νομίζει ότι ήταν ένα θεατρικό σκετς σαν κι αυτά που έπαιζαν ο .........


Αθερίδης με την Παπαδοπούλου στο «Σ' αγαπώ, μ' αγαπάς»!

Δηλαδή, πραγματικά ακόμη κι όταν αποχωρεί η Βάνα δεν μοιάζει να το κάνει τσαντισμένη - άρα ποιος ο λόγος να φύγει - ενώ λίγο πριν συνομιλούσε και με τους δύο παρουσιαστές. Δεν ξέρει πια κανείς και τι να πει με τόσα που ακούει. Εδώ έχει προταθεί σε κάποιους «παλιούς» σταρ να ερωτευθούν «στημένα» κάποιο άλλο πρόσωπο της σόουμπιζ και καλά για να επανέλθουν στο προσκήνιο. Λέτε να είναι «νέα μόδα» η φασαρία και τα επεισόδια στο πλατό για τον ίδιο λόγο;

Είναι αυτό που λένε...δε θέλει κόπο, θέλει τρόπο!
http://www.markos.tv/oyte-stimenos-na-itan-o-kabgas-tis-mparmpa-me-liagka-kai-ti-skorda

Δεν υπάρχουν σχόλια