Θα το 'κανε με αγρότη...

Και θα φλέρταρε άνετα με πιτσαδόρο...Σόδομα και Γόμορρα. "Θα πήγαινες με αγρότη; " (άκου κουτή ερώτηση) . "Βεβαίως" , απάντησε-όπως αναμενόταν-η χαρωπή και πληθωρική Σίσσυ (τζάμπα κάνει την εκπομπή; ) . "Εδώ μου 'ρχεται τώρα που...
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου