Breaking News

Να Γιατί Βγαίνουν Οι Άνθρωποι

Πώς να μην ανάψουν τα αίματα στα κλαμπ;

 
Ώρες κάθομαι και αναρωτιέμαι πώς γεμίζουν τα κλαμπ ακόμα, όταν η κρίση έχει χτυπήσει για τα καλά την πόρτα του Έλληνα και τον έχει αναγκάσει να μετράει τις μπουκιές του και τα λιγοστά ευρώ της τσέπης. Και όμως, το βράδυ η έξοδος είναι έξοδος και το κλαμπάκι κλαμπάκι. Γιατί;

Γι' αυτό.




Και προφανώς για κάθε καυτή χορεύτρια που λικνίζεται επάνω στην μπάρα, εκστασιασμένη, μαγνητίζοντας βλέμματα και όλο τον αντρικό πληθυσμό γύρω της — άρα και τα ευρουλάκια του. Καλά κάνουν, μακάρι να συνεχιστούν αυτές οι εμφανίσεις αυτές, κι ακόμα πιο καυτές, αν γίνεται. Καμιά φορά κρατώντας μπουζούκια στο χέρι.

yupi

Δεν υπάρχουν σχόλια