ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΑΜΕΙΑΚΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ Παραδίδουν τις άδειες και οι παραγωγοί λαϊκών αγορών Ρεθύμνου,
Η αντίδραση αυτή αποφασίστηκε σε συνάντηση που είχαν μέσα στο Σαββατοκύριακο οι παραγωγοί του νησιού, οι οποίοι σκοπεύουν να βρεθούν την ερχόμενη Πέμπτη στην έδρα της Περιφέρειας και να καταθέσουν τις άδειες τους στον γενικό γραμματέα κ. Αθανάσιο Καρούντζο, ζητώντας του παράλληλα να μεσολαβήσει για να συναντηθούν με τον υπουργό Οικονομικών κ. Γιώργο Παπακωνσταντίνου, προκειμένου να του καταθέσουν τις απόψεις τους και να τους εξηγήσουν τους λόγους για τους οποίους θεωρούν ανέφικτο να κόβουν αποδείξεις.
Στην προσπάθεια αυτή συμμετέχουν και οι παραγωγοί του νομού Ρεθύμνου, οι οποίοι σήμερα το απόγευμα στο Εργατικό Κέντρο θα πραγματοποιήσουν συνέλευση για το θέμα. Σύμφωνα με τον πρόεδρο κ. Νίκο Σταυρακάκη, οι παραγωγοί λαϊκών του Ρεθύμνου θα ακολουθήσουν την απόφαση των συναδέλφων τους στην υπόλοιπη Κρήτη και την Πέμπτη θα καταθέσουν και τις δικές τους άδειες στην Περιφέρεια.
Δηλώνουν αποφασισμένοι να μην τοποθετήσουν ταμειακές μηχανές και να συνεχίσουν στο εξής να εργάζονται παράνομα, καθώς όπως λένε, οι ίδιοι ούτε έμποροι είναι, ούτε μπορούν να κόβουν αποδείξεις διότι οι τιμές πώλησης των προϊόντων τους στις λαϊκές αγορές διαφοροποιούνται στη διάρκεια της ημέρας.
Παράλληλα, ζητούν να συνεχίσουν να φορολογούνται όπως και οι υπόλοιποι αγρότες, ενώ η συγκέντρωση τιμολογίων παροχής υπηρεσιών από όσους εργάζονται στα χωράφια τους είναι μια διαδικασία που δεν μπορεί να υλοποιηθεί.
«Θα τους παραδώσουμε τις άδειες μας και στο εξής θα λειτουργούμε παράνομα» τονίζει στα «Ρ.Ν.» ο κ. Σταυρακάκης και συνεχίζει: «Εμείς δεν είμαστε έμποροι για να κόβουμε αποδείξεις. Παράγουμε τα προϊόντα και στη συνέχεια τα πουλάμε. Αυτοί που λένε να βάλουμε ταμειακές μηχανές, δεν έχουν πάει ποτέ σε χωράφι να δουν πως παράγονται τα προϊόντα. Δεν δέχονται ούτε καν να κάνουν διάλογο μαζί μας. Να ακούσουν τα προβλήματα μας».
Ανεξάρτητα από τη συνάντηση στην Περιφέρεια Κρήτης, οι παραγωγοί του νομού Ρεθύμνου θα συμμετάσχουν κανονικά στη λαϊκή αγοράς της Πέμπτης, έστω και χωρίς άδειες λειτουργίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου