Breaking News

«Να ερευνηθούν οι τράπεζες για τα ομόλογα»

Ο Σάββας Τσιτουρίδης πιστεύει ότι είχαν ρόλο στην υπόθεση των ομολόγων

Ο πρώην υπουργός της ΝΔ δήλωσε χαρακτηριστικά: «τον σάκο του μποξ δεν συνεχίζω να τον κάνω». «Πιστεύω ότι πρέπει να ερευνηθεί ..


ο ρόλος των Ελληνικών Τραπεζών που επί πολλά χρόνια εξέδιδαν και πουλούσαν ή διακινούσαν ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου» είπε σε δηλώσεις του στο Βήμα fm.
http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/63264/na-ereunithoun-oi-trapezes-gia-ta-omologa/

Δεν υπάρχουν σχόλια