Η απορία...
Εντάξει, δεν πάει η γλώσσα του ροδάνι. Και τα ψιλοσαρδαμάκια-αλά ΓΑΠ-τα κάνει. Αλλά ήταν καίριος στις ερωτήσεις που του 'κανε η Χούκλη."Δεν είναι και τόσο ...............
σκληρή δουλειά (τον πέτυχε στην προετοιμασία του X-FACTOR) . Εδώ το διασκεδάζουμε" .
"Γιατί στο X-FACTOR πάνε κάποιοι να τραγουδήσουν, χωρίς να έχουν φωνή; " (άκου απορία) , ρώτησε η Χούκλη.
"Ε, το διακινδυνεύουν. Δεν είναι κακό" .
Τι να της πει ο άνθρωπος; ...
http://nonews-news.blogspot.com/2010/10/blog-post_5394.html
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου