Breaking News

Η απορία...

Εντάξει, δεν πάει η γλώσσα του ροδάνι. Και τα ψιλοσαρδαμάκια-αλά ΓΑΠ-τα κάνει. Αλλά ήταν καίριος στις ερωτήσεις που του 'κανε η Χούκλη.
"Δεν είναι και τόσο ...............




σκληρή δουλειά (τον πέτυχε στην προετοιμασία του X-FACTOR) . Εδώ το διασκεδάζουμε" .
"Γιατί στο X-FACTOR πάνε κάποιοι να τραγουδήσουν, χωρίς να έχουν φωνή; " (άκου απορία) , ρώτησε η Χούκλη.
"Ε, το διακινδυνεύουν. Δεν είναι κακό" .
Τι να της πει ο άνθρωπος; ... 

http://nonews-news.blogspot.com/2010/10/blog-post_5394.html

Δεν υπάρχουν σχόλια