Breaking News

Άνθρακας ο θησαυρός

Ή για να είμαστε πιο ακριβείς... νεράκι!
Νερό σε μεγάλη ποσότητα έφερε στην επιφάνεια το γεωτρύπανο, αντί του θησαυρού του Αλή Πασά, στην περιοχή των Αγίων Θεοδώρων στο νομό Τρικάλων. Ο Ελληνοαυστραλός που συνεχίζει να πιστεύει ακόμη ότι στην περιοχή και στο συγκεκριμένο σημείο υπάρχει ο θησαυρός, θα ...........


επιστρέψει ύστερα από λίγο καιρό προκειμένου να συνεχίσει τις έρευνες. Πάντως, η τρύπα που έβγαλε νερό αντί του θησαυρού σφραγίστηκε και στο μέλλον μπορεί να χρησιμοποιηθεί για αρδευτικές ανάγκες της περιοχής.

Η γεώτρηση βρισκόταν στα 35 - 38 μέτρα όταν άρχισε να εξέρχεται μεγάλη ποσότητα νερού. Οι υπεύθυνοι των μηχανημάτων τόνισαν πως το νερό ήταν πάρα πολύ και ήταν σχεδόν αδύνατον η μικροκάμερα να βεβαιώσει την ύπαρξη του θησαυρού.
http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/62313/anthrakas-o-thisauros/

Δεν υπάρχουν σχόλια