Breaking News

Εκτός ελέγχου δαπάνες 400 εκατ. στα νοσοκομεία

«ΑΓΝΩΣΤΟΥ προελεύσεως» είναι δαπάνες περίπου 400 εκατ. ευρώ των νοσοκομείων, όπως παραδέχτηκε χθες στη Βουλή ο υπουργός Υγείας Α. Λοβέρδος, εκ των οποίων εκτιμάται ότι 150 εκατ. ευρώ δαπανά το Eλληνικό Δημόσιο για τους ....


μη νόμιμους μετανάστες. Η πρόβλεψη για το 2010 είναι ότι οι συνολικές δαπάνες για τα νοσοκομεία θα φτάσουν τα 2,6 δισ. ευρώ.

Επιπλέον, ο κ. Λοβέρδος απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΛΑΟΣ Αδ. Γεωργιάδη άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να επιβληθεί εισιτήριο 3 ευρώ και στις εφημερίες των νοσοκομείων, εκτός από τις επισκέψεις στα εξωτερικά ιατρεία, λέγοντας: «Eίμαι στη φάση της καταγραφής», «το ξανασκέφτομαι». Oπως είπε, «εκεί (στις εφημερίες) δεν πληρώνει κανείς. Δεν λέω ότι αλλάζω γνώμη, αλλά το ξανασκέφτομαι» και υπενθύμισε ότι πρόσφατα με εγκύκλιό του ζήτησε από τις διοικήσεις των νοσοκομείων να εισπράττονται τα τρία ευρώ από όλους ανεξαιρέτως, καθώς το αντίτιμο πλήρωναν μόνον οι Eλληνες κι όχι οι αλλοδαποί που επισκέπτονταν τα εξωτερικά ιατρεία.
http://www.express.gr/news/finance/368106oz_20101015368106.php3

Δεν υπάρχουν σχόλια