Breaking News

Μύδροι κατά της Ελλάδας από τη Wall Street Journal

Διαβάζοντας κανείς το (νέο) άρθρο στη Wall Street Journal το μόνο σίγουρο είναι ότι θα ντραπεί που είναι Έλληνας. Ίσως, αυτός να είναι και απώτερος σκοπός του. Οι Έλληνες και ειδικότερα η Κυβέρνηση παρουσιάζονται με τρόπο που δεν αφήνει και πολλά περιθώρια για παρερμηνείες. Είμαστε διεφθαρμένοι, είμαστε φοροφυγάδες, είμαστε οι .....


εμπνευστές και αυτοί που υλοποίησαν τη δημιουργική λογιστική. Είμαστε τα «αποβράσματα» της Ευρώπης, αυτοί που εκβιάζουμε. Το λέει άλλωστε ξεκάθαρα η τελευταία φράση «The Greek government has no credibility. Nor does it deserve any. And ultimately, it will default.» Όσοι έχουν αντοχή να διαβάσουν ένα άρθρο που χρησιμοποιεί σε πολλά του σημεία παραληρηματικό λόγο μπορούν να το κάνουν εδώ: http://blogs.wsj.com/source/2010/09/17/trust-greeceto-default/
http://www.newsblog.gr/index.php/48955/wall-street-journal-ellada-kybernisi#ixzz102vAzsZG

Δεν υπάρχουν σχόλια