Breaking News

Η Ελλάδα των Αθλίων και της Διαπλοκής-!> Ερχεται ο Εμίρης του Κατάρ να γνωρίσει τον Χριστοδουλάκη των Αποκρατικοποιήσεων!

Το σκασμό έχουν βγάλει τα μπουκωμένα απο τον ΟΠΑΠ ΜΜΕ, για το σκάνδαλο με την "δοτή" ομιλία του Γενικού των Αποκρατικοποιήσεων. Πρόκειται για στημένη διαδικασία.
Μιλάμε για τεράστιο σκάνδαλο που πρέπει λογικά να έχει και νομικές συνέπειες για τους εμπλεκόμενους!





Δεν μας λες κυρ Παμπούκη μου, ποιος μακάκας ξένος επενδυτής θα βάλει φράγκα σ αυτή τη χώρα του μουσαντένιου Γεν. Γραμματέα Αποκρατικοποιήσεων κ. Γ. Χριστοδουλάκη;

Είναι δυνατόν ο κ. Χριστοδουλάκης με τόσο προκλητικό τρόπο-με δοτές ομιλίες-να ............



υπερασπίζεται τον τρισάθλιο και διαπλεκόμενο ΟΠΑΠ σε μια υποτίθεται ανοιχτή διαβούλευση και να παραμένει στη θέση του;

Μ αυτή τη μέθοδο ο κος Χριστοδουλάκης, θα κάνει και τις υπόλοιπες αποκρατικοποιήσεις ρε καραγκιόζηδες;

Θέλω να πιστεύω ότι κάποιος εκ των Χρυσοχοίδη-Ραγκούση θα τον στείλει σπίτι του- σήμερα κιόλας!

Δεν γίνεται να μας κοροιδεύετε τόσο ξεδιάντροπα. Ποιά διαφάνεια ρε κερατάδες;
Ποιός μαλάκας εμίρης κυρ Παμπούκη μου, θα επενδύσει στη χώρα του Χριστοδουλάκη; 
Μετά βγαίνει ο Πάγκαλος και ρίχνει τη κλανιά, ότι φάγαμε όλοι μαζί τα λεφτά. Ντροπή σας άθλιοι.
Να πως τρώτε τα τα λεφτά. Με μίζες  στο σκοτάδι και πάει λέγοντας.

Τι λόγο είχε κοτζάμ Γραμματέας Αποκρατικοιποιήσεων να κελαηδήσει το ποίμα που του έστειλε το
στέλεχος του ΟΠΑΠ, καθότι δεν ξέρουμε ποιος στη πραγματικότητα το έγραψε.

Κε Γερουλάνο, κε Χρυσοχοίδη, κε Ραγκούση, κε Παπακωνσταντίνου γιατί δεν έχετε διώξει ακόμη αυτόν τον επικίνδυνο Γραμματέα Αποκρατικοποιήσεων;


Ποιος κυβερνάει αυτή τη χώρα; 
http://www.kourdistoportocali.com/default.aspx?pageid=3073

Δεν υπάρχουν σχόλια