ΤΟ ΙΡΑΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΟΕΠΙΘΕΣΗ
Το Ιράν επιβεβαίωσε τις πληροφορίες ότι συστήματα υπολογιστών του χτυπήθηκαν από τον ιό Stuxnet, κάνοντας λόγο για κυβερνοτρομοκρατία.
Το υπουργείο Ορυχείων και Μετάλλων ανακοίνωσε ότι ο ιός μόλυνε ........
30.000 υπολογιστές που ανήκουν στις μονάδες του. Πληροφορίες που δεν έχουν επιβεβαιωθεί ανέφεραν ότι στόχος της επίθεσης ήταν και ο πυρηνικός σταθμός του Μπουσέρ.
Η κυβέρνηση του Ιράν προχώρησε στη δημιουργία "στρατηγείου" για την αντιμετώπιση του Stuxnet. Ο ιός πλήττει συστήματα της Siemens που αφορούν στον έλεγχο βιομηχανικών μονάδων, από τα οποία αποσπά πληροφορίες, τις οποίες στη συνέχεια στέλνει στο εξωτερικό.
http://prezatv.blogspot.com/2010/09/blog-post_9983.html

Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου