Breaking News

ΤΟ ΙΡΑΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΟΕΠΙΘΕΣΗ


Το Ιράν επιβεβαίωσε τις πληροφορίες ότι συστήματα υπολογιστών του χτυπήθηκαν από τον ιό Stuxnet, κάνοντας λόγο για κυβερνοτρομοκρατία.

Το υπουργείο Ορυχείων και Μετάλλων ανακοίνωσε ότι ο ιός μόλυνε ........


30.000 υπολογιστές που ανήκουν στις μονάδες του. Πληροφορίες που δεν έχουν επιβεβαιωθεί ανέφεραν ότι στόχος της επίθεσης ήταν και ο πυρηνικός σταθμός του Μπουσέρ.

Η κυβέρνηση του Ιράν προχώρησε στη δημιουργία "στρατηγείου" για την αντιμετώπιση του Stuxnet. Ο ιός πλήττει συστήματα της Siemens που αφορούν στον έλεγχο βιομηχανικών μονάδων, από τα οποία αποσπά πληροφορίες, τις οποίες στη συνέχεια στέλνει στο εξωτερικό.
http://prezatv.blogspot.com/2010/09/blog-post_9983.html

Δεν υπάρχουν σχόλια