Breaking News

Σούπερ Λίγκα-Σε απολογία οι μισές και πλέον ομάδες

Για άλλη μια φορά, οι μισές και πλέον ομάδες που μετέχουν στο πρωτάθλημα ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκα κλήθηκαν σε απολογία από την Πρωτοβάθμια Πειθαρχική Επιτροπή (την Πέμπτη 23/09 και ώρα 12:30) στο πλαίσιο των αναμετρήσεων για την 3η αγωνιστική. Κλήθηκε όμως και ο πρόεδρος της ........


ΠΑΕ ΑΕΚ, Σταύρος Αδαμίδης. Συγκεκριμένα κλήθηκαν οι:

- ΠΑΕ ΑΕΚ και Σ. Αδαμίδης (πρόεδρο), γα τη συμπεριφορά των φιλάθλων της, καθώς επίσης και για τη συμπεριφορά του προέδρου της στον αγώνα με τον Αστέρα Τρίπολης.

- ΠΑΕ Αρης, για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα με τον Πανιώνιο.

- ΠΑΕ Ηρακλής, για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της, καθώς επίσης και για υβριστικά συνθήματα στον αγώνα με τη Λάρισα.

- ΠΑΕ Καβάλα, για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα με τον Παναθηναϊκό.

- ΠΑΕ Ολυμπιακός, για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα με τον Πανσερραϊκό.

- ΠΑΕ Παναθηναϊκός, για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της, καθώς επίσης και για υβριστικά συνθήματα στον αγώνα με την Καβάλα.

- ΠΑΕ Πανιώνιος, για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα με τον Άρη.

- ΠΑΕ Πανσερρραϊκός, για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα με τον Ολυμπιακό.

- ΠΑΕ ΠΑΟΚ, για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον με τον Ολυμπιακό Βόλου.

http://www.i-reportergr.com/2010/09/blog-post_9643.html#ixzz102sQwlDN

Δεν υπάρχουν σχόλια