Όπισθεν ολοταχώς από τους αλευροβιομήχανους για τις αυξήσεις
Πίσω πήρε ο Σύνδεσμος Ελλήνων Αλευροβιομηχάνων δελτίο Τύπου της 12ης Αυγούστου, με το οποίο προανήγγειλε αυξήσεις στη τιμή του αλευριού.
Με σημερινή του ανακοίνωση, ο σύνδεσμος ανακαλεί το δελτίο τύπου, ισχυριζόμενος ότι οι αναφορές σε επικείμενη αύξηση των τιμών έγιναν............
Διαβάστε περισσότερα »
Με σημερινή του ανακοίνωση, ο σύνδεσμος ανακαλεί το δελτίο τύπου, ισχυριζόμενος ότι οι αναφορές σε επικείμενη αύξηση των τιμών έγιναν............

Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου