Breaking News

Όπισθεν ολοταχώς από τους αλευροβιομήχανους για τις αυξήσεις

Πίσω πήρε ο Σύνδεσμος Ελλήνων Αλευροβιομηχάνων δελτίο Τύπου της 12ης Αυγούστου, με το οποίο προανήγγειλε αυξήσεις στη τιμή του αλευριού.

Με σημερινή του ανακοίνωση, ο σύνδεσμος ανακαλεί το δελτίο τύπου, ισχυριζόμενος ότι οι αναφορές σε επικείμενη αύξηση των τιμών έγιναν............

Διαβάστε περισσότερα »

Δεν υπάρχουν σχόλια