Breaking News

Η Ευρωπαϊκή Ένωση ζητά πίσω τα χρήματα των ηλεκτρονικών υπολογιστών που δόθηκαν στους μαθητές της Α’ Γυμνασίου

Η υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου δήλωσε πως δεν θα δοθούν φέτος φορητοί υπολογιστές στους μαθητές της Α΄Γυμνασίου, όπως είχε γίνει πέρυσι, από την προηγούμενη κυβέρνηση, καθώς όπως η ίδια είπε «η Ευρωπαϊκή Ένωση μας ζητάει πίσω τα λεφτά για τους υπολογιστές που είχαν δοθεί χωρίς να ......


υπάρχει ψηφιακό περιεχόμενο, χωρίς να υπάρχει μάθημα και εκπαίδευση των εκπαιδευτικών. Πήραν τα παιδιά τους υπολογιστές στα σπίτια τους και παίζανε».

ttp://www.newsblog.gr/index.php/48735/laptop-a-gymnasiou#ixzz0zZdVEQXc

Δεν υπάρχουν σχόλια