"Γιατί δεν μιλάει ο Καραμανλής"
Είναι ομολογουμένως δυσνόητη η επιμονή πολλών δημοσιογράφων και πολιτικών στο "να μιλήσει" ο πρώην πρωθυπουργός Κ. Καραμανλής.
Οι εν λόγω κύριοι, θεωρούν προφανώς εύκολη διαδικασία το να μιλήσει κανείς.
Κατ αρχήν το να μιλήσει κανείς και ν αρθρώσει λόγο είναι πρώτα απ όλα μια κοπιαστική εγκεφαλική διαδικασία.
Γιατί λοιπόν αγαπητοί μου φίλοι, υποτιμάτε αυτόν τον παράγοντα;
Ολες σχεδόν οι εμφανίσεις του Καραμανλή, απο........
τότε που δραπέτευσε απο την πρωθυπουργία και στη συνέχεια απο την αρχηγία της ΝΔ, δείχνουν έναν άνθρωπο ο οποίος προτιμά να μιλά με χειρονομίες- όπως διάφορες λαβές σούμο και τα σχετικά.- απο το ν αρθρώσει λόγο. Κι έχει τα δίκια του.
Τι να πει άλλωστε ο άνθρωπος;
-Πως τον έκαναν σκόνη οι νταβατζήδες, παρακολουθώντας το κινητό του και την προσωπική του ζωή με τις υποκλοπές;
-Πως τον παγίδευσε ο χαζοεπιτελείο του Μαξίμου -λόγω της δικής του τεμπελιάς και αβουλίας-στο σκάνδαλο του Βατοπεδίου;
-Πως τον έκανε ρόμπα ο Ζαχόπουλος με το περίφημο -χιλιομονταρισμένο στα υπόγεια του Μαξίμου- dvd;
-Πως αφέθηκε στην ανεπάρκεια του Πάκη για το Βσικό Μέτοχο και υπέστη μία ακόμη προσβλητική ήττα;
-Πως είχε διορίσει αντ αυτού τον Αλογοσκούφη, ο οποίος έλυνε και έδενε μ ένα παρακμιακό σύστημα σκοτεινών επιχειρηματιών και αυλικών στο υπ. Οικονομικών;
-Πως έγινε γιατρός η σύζυγός του;
-Πως τον έσερναν απο τη μύτη ο Σουφλιάς κι ο Σιούφας;
Και πολλά άλλα. Τι να πει λοιπόν ο δυστυχής;
Δεν αναρωτιέστε όλοι εσείς πόση φαιά ουσία χρειάζεται και τι είδους αντανακλαστικά ώστε μιλώντας για όλα αυτά, να κατορθώσει να εμφανισθεί δικαιωμένος στα μάτια της κοινής γνώμης;
Δεν είναι προτιμότερο και κυρίως πιο εύκολο να χαχανίζει, να χοροπηδά, ν αγκαλιάζει με λαβές σούμο τους γνωστούς και να κατεβάζει τον άμπακο;
Ξέρετε πόσο λυτρωτικές είναι οι στιγμές που εμφανίζεται το γκαρσόνι με τ αχνιστά παιδάκια κι εσύ το μόνο που χρειάζεται είναι να τα καταβροχθίσεις δίχως άλλες σκέψεις να βασανίζουν το μυαλό σου;
http://www.kourdistoportocali.com/default.aspx?pageid=3024
Οι εν λόγω κύριοι, θεωρούν προφανώς εύκολη διαδικασία το να μιλήσει κανείς.
Κατ αρχήν το να μιλήσει κανείς και ν αρθρώσει λόγο είναι πρώτα απ όλα μια κοπιαστική εγκεφαλική διαδικασία.
Γιατί λοιπόν αγαπητοί μου φίλοι, υποτιμάτε αυτόν τον παράγοντα;
Ολες σχεδόν οι εμφανίσεις του Καραμανλή, απο........
τότε που δραπέτευσε απο την πρωθυπουργία και στη συνέχεια απο την αρχηγία της ΝΔ, δείχνουν έναν άνθρωπο ο οποίος προτιμά να μιλά με χειρονομίες- όπως διάφορες λαβές σούμο και τα σχετικά.- απο το ν αρθρώσει λόγο. Κι έχει τα δίκια του.
Τι να πει άλλωστε ο άνθρωπος;
-Πως τον έκαναν σκόνη οι νταβατζήδες, παρακολουθώντας το κινητό του και την προσωπική του ζωή με τις υποκλοπές;
-Πως τον παγίδευσε ο χαζοεπιτελείο του Μαξίμου -λόγω της δικής του τεμπελιάς και αβουλίας-στο σκάνδαλο του Βατοπεδίου;
-Πως τον έκανε ρόμπα ο Ζαχόπουλος με το περίφημο -χιλιομονταρισμένο στα υπόγεια του Μαξίμου- dvd;
-Πως αφέθηκε στην ανεπάρκεια του Πάκη για το Βσικό Μέτοχο και υπέστη μία ακόμη προσβλητική ήττα;
-Πως είχε διορίσει αντ αυτού τον Αλογοσκούφη, ο οποίος έλυνε και έδενε μ ένα παρακμιακό σύστημα σκοτεινών επιχειρηματιών και αυλικών στο υπ. Οικονομικών;
-Πως έγινε γιατρός η σύζυγός του;
-Πως τον έσερναν απο τη μύτη ο Σουφλιάς κι ο Σιούφας;
Και πολλά άλλα. Τι να πει λοιπόν ο δυστυχής;
Δεν αναρωτιέστε όλοι εσείς πόση φαιά ουσία χρειάζεται και τι είδους αντανακλαστικά ώστε μιλώντας για όλα αυτά, να κατορθώσει να εμφανισθεί δικαιωμένος στα μάτια της κοινής γνώμης;
Δεν είναι προτιμότερο και κυρίως πιο εύκολο να χαχανίζει, να χοροπηδά, ν αγκαλιάζει με λαβές σούμο τους γνωστούς και να κατεβάζει τον άμπακο;
Ξέρετε πόσο λυτρωτικές είναι οι στιγμές που εμφανίζεται το γκαρσόνι με τ αχνιστά παιδάκια κι εσύ το μόνο που χρειάζεται είναι να τα καταβροχθίσεις δίχως άλλες σκέψεις να βασανίζουν το μυαλό σου;
http://www.kourdistoportocali.com/default.aspx?pageid=3024

Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου