Νέα μόδα για τόπλες...με "χέρι προστασίας" από παπαράτσι...
Τώρα ντε και καλά αυτή θέλει να μας πείσει οτι τυχαία είδε τον παπαράτσι και πήγε να προστατευθεί...
Αφού το κάνεις που το κάνεις το καλό κάντο σωστά
http://papatzides.blogspot.com/2010/09/blog-post_5339.html
Αφού το κάνεις που το κάνεις το καλό κάντο σωστά
http://papatzides.blogspot.com/2010/09/blog-post_5339.html

Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου