Breaking News

Συμμετοχή της Ε.Ε. στην άμυνα της Ελλάδας ζήτησε ο Ευαγ. Βενιζέλος

Στις δυσανάλογα μεγάλες αμυντικές δαπάνες που καλείται να καταβάλει η Ελλάδα σε σχέση με τους εταίρους της αναφέρθηκε ο Ευάγγελος Βενιζέλος, μιλώντας στην άτυπη σύνοδο των υπουργών Αμυνας της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Υπογράμμισε ότι αιτία είναι μία ............


περιφερειακά εντοπισμένη απειλή και το μειωμένο αίσθημα εξωτερικής ασφάλειας που δημιουργεί. Ο υπουργός υπογράμμισε την ανάγκη εφαρμογής της κοινοτικής οδηγίας για τις αμυντικές προμήθειες. Παράλληλα, εκτίμησε ότι ο ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Άμυνας μπορεί να παίξει θετικό ρόλο, ώστε το αίσθημα ασφάλειας της Ελλάδας να βελτιωθεί.

Ο Ευαγ. Βενιζέλος τάχθηκε υπέρ της δημιουργίας "κοινών δεξαμενών" αμυντικών μέσων, θέτοντας το ερώτημα αν αυτά θα χρησιμοποιούνται μόνο για ευρωπαϊκές αποστολές ή μπορούν να χρησιμοποιούνται και για εθνικούς σκοπούς, όπως η προάσπιση των εθνικών συνόρων που είναι ταυτόχρονα και σύνορα της Ευρώπης.
enet

Δεν υπάρχουν σχόλια