Breaking News

Μας κάνουν πλάκα στο ΔΝΤ… “Θα ήσασταν καλύτερα, αν δεν βάζατε φόρους!”

Πληθωρισμό χαμηλότερο και από τον μέσο όρο της Ευρωζώνης, για πρώτη φορά στην ιστορία της, θα είχε η Ελλάδα, εάν δεν αυξάνονταν οι έμμεσοι φόροι, σύμφωνα με τις διαπιστώσεις του ΔΝΤ για την πρόοδο της χώρας με βάση το Μνημόνιο.

Όπως προκύπτει από την Έκθεση του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείο για την Ελλάδα που δημοσιοποιήθηκε πριν λίγες ώρες στην Ουάσινγκτον, οι υψηλοί φόροι φαίνεται πως έκαναν ζημιά αντί να βοηθήσουν το ............

Διαβάστε περισσότερα »

Δεν υπάρχουν σχόλια