Σαμαράς: Πολιτική εξαπάτηση
Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας υποστήριξε πως η προσφυγή στο Μνημόνιο δεν ήταν αναπόφευκτη και αρνήθηκε πως για το έλλειμμα ευθύνεται η προηγούμενη κυβέρνηση.
Σφοδρή επίθεση κατά του πρωθυπουργού και των επιλογών της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ αναφορικά με την οικονομική ανάκαμψη έκανε από τη Θεσσαλονίκη ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Αντώνης Σαμαράς.
Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης είπε χαρακτηριστικά ότι η προσφυγή στο Μνημόνιο αποτελεί πολιτική εξαπάτηση του ελληνικού λαού και πρόσθεσε ότι οι συμβάσεις που απορρέουν από αυτό δεν είναι η λύση στο οικονομικό πρόβλημα τις χώρας.
«Κατηγορώ την κυβέρνηση ότι ............
το μνημόνιο όχι μόνο δεν ήταν μονόδρομος, αλλά δεν καν διαπραγματεύτηκε, και από το πιστόλι πάνω στο τραπέζι βρέθηκε με το πιστόλι στον κρόταφο» σημείωσε.
Όπως είπε ο πρόεδρος της ΝΔ., το μνημόνιο από τη μια μειώνει το έλλειμμα, αλλά από την άλλη πλευρά βυθίζοντας την οικονομία στην ύφεση αυξάνει και πάλι το έλλειμμα. «Οι φόροι σκοτώνουν τους φόρους» ανέφερε χαρακτηριστικά επικαλούμενος τη ρήση του Ξενοφώντα Ζολώτα.
«Όταν την εποχή εκείνη η ΝΔ παρέδωσε την εξουσία στο ΠΑΣΟΚ τα spreads ήταν 130 μονάδες», ανέφερε ο κ. Σαμαράς και πρόσθεσε:
«Όταν βγήκε το ΠΑΣΟΚ και είπε ότι το έλλειμμα δεν ήταν 8,5 μονάδες αλλά 12, τότε δεν εκτοξεύθηκαν. Πήγαν στις 180 μονάδες. Περιμέναμε να πάρει ο κ. Παπανδρέου κάποια μέτρα, αλλά αντ’ αυτού γύριζε επί μήνες στο εξωτερικό και έλεγε ότι η Ελλάδα καταρρέει. Έτσι μετατρέψαμε ένα πρόβλημα ελλείμματος σε μια πρωτόγνωρη κρίση δανεισμού» σημείωσε.
Ερωτηθείς για το αν ο κ. Καραμανλής θα πρέπει να μιλήσει για τα πεπραγμένα της κυβέρνησης της ΝΔ, τόνισε ότι «τα ιστορικά πρόσωπα όπως οι τέως πρωθυπουργοί έχουν την ευθύνη εάν και πότε θα πρέπει να μιλήσουν για τα πεπραγμένα της δικής τους διακυβέρνησης».
«Δεν θα υποδείξω εγώ σε έναν πρωθυπουργό που κυβέρνησε 5,5 χρόνια πότε πρέπει να μιλήσει» σημείωσε.
«Εγώ τους λογαριασμούς της παράταξής μας με το παρελθόν τους έχω κλείσει και μάλιστα με μια βαθιά αυτοκριτική μέχρι αυτομαστιγώματος που ποτέ δεν έχει γίνει στο παρελθόν. Η δική μου ιστορική ευθύνη είναι από εδώ και πέρα. Να κοιτάω το αύριο και πώς θα οικοδομήσουμε μια καινούρια ελπιδοφόρα πορεία» ανέφερε.
Όσον αφορά την επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου ο πρόεδρος της ΝΔ δήλωσε ότι θα πρέπει να την κάνει η κυβέρνηση, εμείς ως αντιπολίτευση πιέζουμε για αλλαγές για να βγούμε από το μνημόνιο μια ώρα αρχύτερα.
«Δεν απαιτείται αύξηση του ΦΠΑ, δεν απαιτούνται αυξήσεις στα καύσιμα» ανέφερε.
Σημειώνεται ότι πριν τη συνέντευξη Τύπου του κ. Σαμαρά προβλήθηκε βίντεο με παλαιότερες δηλώσεις του πρωθυπουργού με στόχο να καταδειχθεί ότι το ΠΑΣΟΚ και ο κ. Παπανδρέου προσωπικά είναι ανακόλουθοι των εξαγγελιών τους.
Σφοδρή επίθεση κατά του πρωθυπουργού και των επιλογών της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ αναφορικά με την οικονομική ανάκαμψη έκανε από τη Θεσσαλονίκη ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Αντώνης Σαμαράς.
Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης είπε χαρακτηριστικά ότι η προσφυγή στο Μνημόνιο αποτελεί πολιτική εξαπάτηση του ελληνικού λαού και πρόσθεσε ότι οι συμβάσεις που απορρέουν από αυτό δεν είναι η λύση στο οικονομικό πρόβλημα τις χώρας.
«Κατηγορώ την κυβέρνηση ότι ............
το μνημόνιο όχι μόνο δεν ήταν μονόδρομος, αλλά δεν καν διαπραγματεύτηκε, και από το πιστόλι πάνω στο τραπέζι βρέθηκε με το πιστόλι στον κρόταφο» σημείωσε.
Όπως είπε ο πρόεδρος της ΝΔ., το μνημόνιο από τη μια μειώνει το έλλειμμα, αλλά από την άλλη πλευρά βυθίζοντας την οικονομία στην ύφεση αυξάνει και πάλι το έλλειμμα. «Οι φόροι σκοτώνουν τους φόρους» ανέφερε χαρακτηριστικά επικαλούμενος τη ρήση του Ξενοφώντα Ζολώτα.
«Όταν την εποχή εκείνη η ΝΔ παρέδωσε την εξουσία στο ΠΑΣΟΚ τα spreads ήταν 130 μονάδες», ανέφερε ο κ. Σαμαράς και πρόσθεσε:
«Όταν βγήκε το ΠΑΣΟΚ και είπε ότι το έλλειμμα δεν ήταν 8,5 μονάδες αλλά 12, τότε δεν εκτοξεύθηκαν. Πήγαν στις 180 μονάδες. Περιμέναμε να πάρει ο κ. Παπανδρέου κάποια μέτρα, αλλά αντ’ αυτού γύριζε επί μήνες στο εξωτερικό και έλεγε ότι η Ελλάδα καταρρέει. Έτσι μετατρέψαμε ένα πρόβλημα ελλείμματος σε μια πρωτόγνωρη κρίση δανεισμού» σημείωσε.
Ερωτηθείς για το αν ο κ. Καραμανλής θα πρέπει να μιλήσει για τα πεπραγμένα της κυβέρνησης της ΝΔ, τόνισε ότι «τα ιστορικά πρόσωπα όπως οι τέως πρωθυπουργοί έχουν την ευθύνη εάν και πότε θα πρέπει να μιλήσουν για τα πεπραγμένα της δικής τους διακυβέρνησης».
«Δεν θα υποδείξω εγώ σε έναν πρωθυπουργό που κυβέρνησε 5,5 χρόνια πότε πρέπει να μιλήσει» σημείωσε.
«Εγώ τους λογαριασμούς της παράταξής μας με το παρελθόν τους έχω κλείσει και μάλιστα με μια βαθιά αυτοκριτική μέχρι αυτομαστιγώματος που ποτέ δεν έχει γίνει στο παρελθόν. Η δική μου ιστορική ευθύνη είναι από εδώ και πέρα. Να κοιτάω το αύριο και πώς θα οικοδομήσουμε μια καινούρια ελπιδοφόρα πορεία» ανέφερε.
Όσον αφορά την επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου ο πρόεδρος της ΝΔ δήλωσε ότι θα πρέπει να την κάνει η κυβέρνηση, εμείς ως αντιπολίτευση πιέζουμε για αλλαγές για να βγούμε από το μνημόνιο μια ώρα αρχύτερα.
«Δεν απαιτείται αύξηση του ΦΠΑ, δεν απαιτούνται αυξήσεις στα καύσιμα» ανέφερε.
Σημειώνεται ότι πριν τη συνέντευξη Τύπου του κ. Σαμαρά προβλήθηκε βίντεο με παλαιότερες δηλώσεις του πρωθυπουργού με στόχο να καταδειχθεί ότι το ΠΑΣΟΚ και ο κ. Παπανδρέου προσωπικά είναι ανακόλουθοι των εξαγγελιών τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου