Λαμογιά από Vodafone και Nokia σε βάρος των συνδρομητών τους...
Από τον Νίκο Κωνσταντινίδη
MEΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ - ΛΑΜΟΓΙΑ
ο συνδρομητής μπορεί να ελέγχει τα μέιλ του ήδη από το ίντερνετ του κινητού του,
2) Η εφαμοργή ενεργοποιείται χωρίς την συγκατάθεση του συνδρομή ο οποίος πληρώνει την ανταλλαγή δεδομένων,
3) ΝΟΚΙΑ και VODAFONE συνεργάστηκαν εις βάρος των συνδρομητών.
http://press-gr.blogspot.com/2010/08/vodafone-nokia.html
MEΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ - ΛΑΜΟΓΙΑ
ΑΠΟ VODAFONE KAI NOKIA!
Εχθές το βράδυ η ΝΟΚΙΑ απέστειλε σε όλα τα τα κινητά που έχουν σύνδεση VODAFONE την εφαρμογή ΝΟΚΙΑ MESSAGING για να μπορούν οι συνδρομητές να βλέπουν αυτομάτως τα μέιλ τους. Ωστόσο, η εφαρμογή αυτή ...........
ανανεώνεται συνεχώς και ο συνδρομητής πληρώνει την ανταλλαγή δεδομένων χωρίς ο ίδιος να έχει συμφωνήσει.
1) Η εφαρμογή είναι στην ουσία άχρηστη, διότι...ο συνδρομητής μπορεί να ελέγχει τα μέιλ του ήδη από το ίντερνετ του κινητού του,
2) Η εφαμοργή ενεργοποιείται χωρίς την συγκατάθεση του συνδρομή ο οποίος πληρώνει την ανταλλαγή δεδομένων,
3) ΝΟΚΙΑ και VODAFONE συνεργάστηκαν εις βάρος των συνδρομητών.
http://press-gr.blogspot.com/2010/08/vodafone-nokia.html
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου