Oι Γκλύξμπουργκ και οι παπάδες ...ξεφτιλίζουν το Εθνικό Σύμβολο
Δείτε πως μπροστά στην Εκκλησία που έχουν στήσει την γαμήλια ατραξιόν οι Τέως έβαλαν τις Ελληνικές Σημαίες ...Ντροπή στο κράτος που επιτρέπει να ξευτιλίζεται το εθνικό σύμβολο σε μια ......
ιδιωτική τελετή !Απο τα "τσόλια" των έκπτωτων μοναρχών και να προσβάλλεται το πολίτευμα !
Υπάρχει κάποιος Εισαγγελέας ....
http://papatzides.blogspot.com/2010/08/o_25.html
ιδιωτική τελετή !Απο τα "τσόλια" των έκπτωτων μοναρχών και να προσβάλλεται το πολίτευμα !
Υπάρχει κάποιος Εισαγγελέας ....
http://papatzides.blogspot.com/2010/08/o_25.html

Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου