Breaking News

Με «στρατό κατοχής» και κρυφές κάμερες οι Σπέτσες για τους http://papatzides.blogspot.com/2010/08/blog-post_7779.htmlκαι τα κοπρόσκυλα τους γαλαζοαίματους προσκεκλημένους τους

Διώχνουν τους τουρίστες για τους Γκλύξμπουργκ?
Καταγράφουν με κάμερες αυτούς που πάνε να δουν το κιτσαριό που έχουν στήσει για την γαμήλια τελετή και το προβάλουν εδώ και μέρες σαν αξιοθέατο
Γιατί τα συναρμόδια υπουργεία κάνουν την «πάπια» ?
Πως με έξοδα του Έλληνα φορολογούμενου αναλαμβάνουν να ...........

φυλάξουν μια ιδιωτική εκδήλωση ενός μη Έλληνα και φορολογούμενου στη χώρα μας πολίτη ?
Ποια πρόκληση στο πολίτευμα ετοιμάζουν ?
http://papatzides.blogspot.com/2010/08/blog-post_7779.html

Δεν υπάρχουν σχόλια