Κράξιμο στην Επίδαυρο στην παράσταση του Κραουνακη
Θέλω να ενημερώσω τους αναγνώστες για αυτό που έγινε στην Επίδαυρο και έθαψαν όλα τα ΜΜΕ! Η παράσταση του Κραουνάκη με Βαλτινο και Βουτσά έφαγε το κράξιμο του αιώνα ενώ και το θέατρο δεν ήταν γεμάτο αλλά και ο κόσμος αποχωρούσε αηδιασμένος πραγματικά!Ξεκίνησε από αρχαία τραγωδία και στη συνεχεια....
ο Βουτσας φώναζε "Φσσσστ Μποινγκ" και "Κατινα Σαλαμάκι"
Ο Ευριπίσης εμφανίστηκε ως "Trans από Drag Queen"
ενώ.....
μετά από λίγο άρχισε και λουλουδοπόλεμος
http://news24gr.blogspot.com/2010/08/blog-post_764.html
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου