Οι καταστηματάρχες ακούνε ΣΔΟΕ και γελάνε
Την ίδια ώρα που ο Γ. Καπελέρης του ΣΔΟΕ, κατόπιν εντολής της κυβέρνησης, λέει ότι κάνει κυνηγητό προκειμένου να εισπράξει 5 δισ. ευρώ μέχρι το τέλος του έτους, οι καταστηματάρχες γελάνε και μόνο με την είδηση. Στα νησιά επικρατεί το απόλυτο χάος αφού ακόμη κι εκεί που πάνε τα κλιμάκια των ελεγκτών, γίνονται ......
δεκτά με χλευασμούς, αποδοκιμασίες ενίοτε και με επεισόδια. Τι λέει ο κ. Καπελέρης γι’ αυτό; Μιλώντας στο Mega ουσιαστικά παρακάλεσε τους επιχειρηματίες να αποκτήσουν φορολογική συνείδηση και να κόβουν τιμολόγια και να πληρώνουν ΦΠΑ.
Και καλά, να δεχθούμε ότι πρέπει όλοι οι Ελληνες να πληρώνουν φόρους, όχι μόνο τα κορόϊδα οι μισθωτοί και συνταξιούχοι. Ρώτησαν τους καταστηματάρχες στις τουριστικές περιοχές που θα βρουν τα λεφτά να πληρώσουν; Διότι απ’ ότι μαθαίνουμε φέτος οι τουρίστες προτίμησαν να αγοράζουν από το σούπερ μάρκετ και να τρώνε στο ενοικιαζόμενο δωμάτιο ή στο ξενοδοχείο. Αδειες οι ταβέρνες και τα εστιατόρια, άδεια και τα μπαράκια.
Αλλά το γεγονός ότι η κυβέρνηση έφτασε να παρακαλάει τους πολίτες να πληρώνουν τους φόρους τους, είναι κατάντια.
antinews
δεκτά με χλευασμούς, αποδοκιμασίες ενίοτε και με επεισόδια. Τι λέει ο κ. Καπελέρης γι’ αυτό; Μιλώντας στο Mega ουσιαστικά παρακάλεσε τους επιχειρηματίες να αποκτήσουν φορολογική συνείδηση και να κόβουν τιμολόγια και να πληρώνουν ΦΠΑ.
Και καλά, να δεχθούμε ότι πρέπει όλοι οι Ελληνες να πληρώνουν φόρους, όχι μόνο τα κορόϊδα οι μισθωτοί και συνταξιούχοι. Ρώτησαν τους καταστηματάρχες στις τουριστικές περιοχές που θα βρουν τα λεφτά να πληρώσουν; Διότι απ’ ότι μαθαίνουμε φέτος οι τουρίστες προτίμησαν να αγοράζουν από το σούπερ μάρκετ και να τρώνε στο ενοικιαζόμενο δωμάτιο ή στο ξενοδοχείο. Αδειες οι ταβέρνες και τα εστιατόρια, άδεια και τα μπαράκια.
Αλλά το γεγονός ότι η κυβέρνηση έφτασε να παρακαλάει τους πολίτες να πληρώνουν τους φόρους τους, είναι κατάντια.
antinews

Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου