Καλώς τα δεχτήκαμε... (κι αυτά)
Δεν προλάβαμε να χωνέψουμε την μείωση των κρατικών δαπανών κατά 4 δισ. ευρώ εντός του 2010 που ζητάει η Κομισιόν και μας ήρθαν ως επιδόρπιο τα νέα μέτρα που προβλέπει το επικαιροποιημένο κείμενο του μνημονίου, το οποίο δόθηκε την Παρασκευή στη δημοσιότητα. Μεταξύ αυτών, η απελευθέρωση της ................
αγοράς ενέργειας, με τον διαχωρισμό των υδροηλεκτρικών εργοστάσιων από τη ΔΕΗ, και το άνοιγμα σε τρίτους της παραγωγής ενέργειας από λιγνίτη, η αύξηση των εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες και η μείωση επιδομάτων και υπερωριών για τους εργαζόμενους στις συγκοινωνίες.
Για τον ΟΣΕ αναφέρει ότι νόμος που θα έρθει τον Σεπτέμβριο θα επιφέρει το κλείσιμο των ζημιογόνων γραμμών, την αύξηση της τιμής των εισιτηρίων και την πώληση του 49% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε στρατηγικό επενδυτή.
Μέχρι τον Δεκέμβριο θα έρθει και το νομοσχέδιο για το άνοιγμα των επαγγελμάτων για νομικούς, φαρμακοποιούς, συμβολαιογράφους, αρχιτέκτονες, μηχανικούς και ορκωτούς λογιστές.
Προβλέπει ακόμα την περαιτέρω μείωση του κόστους των φάρμακων αλλά και εισιτήριο 3 ευρώ για τους πολίτες που επισκέπτονται τα εξωτερικά ιατρεία των δημόσιων νοσοκομείων.
topontiki
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου