Γιατί δε μιλάει; ...
Όλος ο κόσμος αυτό ρωτάει. Μη εξαιρουμένων και των ημετέρων. Την απάντηση, όμως, την έχει ο-γιαουρτωμένος-Αντώναρος."Ο Καραμανλής μόνος του θα...
κρίνει πότε θα μιλήσει. Συνειδητά επιλέγει το λιτό λόγο, χωρίς στοιχείο υπερβολής.
Δεν του αρέσει η πολιτική φλυαρία" .
Ρε το μπαγάσα! Είδες, άμα έχεις μυαλό! Αυτό ήταν. Δεν είναι φλύαρος! ...
http://nonews-news.blogspot.com/2010/08/blog-post_2580.html
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου