Breaking News

Μειώσεις αποδοχών στο Δημόσιο με κατάργηση ειδικών επιδομάτων

thumb


Τις βάσεις για το ενιαίο μισθολόγιο στο Δημόσιο θα θέσει το επόμενο διάστημα η κυβέρνηση καθώς  σύμφωνα με το Μνημόνιο οι διαδικασίες για την απλοποίηση του συστήματος πληρωμών στο Δημόσιο πρέπει να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

Το ενιαίο μισθολόγιο, που αποτελεί και αίτημα της ΑΔΕΔΥ, αναμένεται να οδηγήσει σταδιακά από το 2011 σε μείωση της μισθολογικής δαπάνης
καθώς στον νέο μισθό θα...........


ενσωματωθούν τα επιδόματα, από τα οποία ορισμένα θα μειωθούν και κάποια θα καταργηθούν.
Για την σύσταση του ενιαίου μισθολογίου θα αξιοποιηθούν μελέτες που έχουν καταρτισθεί από το 2003, ενώ για την κατάρτιση του ενιαίου πίνακα επιδομάτων θα συσταθεί μεικτή επιτροπή αποτελούμενη από τους γενικούς γραμματείς όλων των υπουργείων.
Η περικοπή των επιδομάτων θα έχει ως αποτέλεσμα την μείωση των αποδοχών των δημοσίων υπαλλήλων, ενώ η κυβέρνηση εξετάζει να συνδέσει σε δεύτερη φάση τις αμοιβές με την παραγωγικότητα.
topontiki

Δεν υπάρχουν σχόλια