Η Έλενα Παπαρίζου βρέθηκε στην Πάρο πριν από λίγες μέρες μαζί με τον σύντροφό της Τόνυ Μαυρίδη. Η τραγουδίστρια ξεκουράστηκε, χαλάρωσε για λίγες μέρες στο νησί μιας και έκανε ένα μικρό διάλειμμα από το πρόγραμμα των συναυλιών της με τους Onirama. Μαυρισμένη και εξαιρετικά ευδιάθετη η τραγουδίστρια καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας βρισκόταν ..........
|
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου