Breaking News

"Το να απατάς τον άντρα σου είναι συνηθισμένο, το να απατάς τον εραστή, που το χεις δει γραμμένο;"


Αυτό το τραγούδι μου ήρθε στο νου, όταν διάβασα -με μεγάλο ενδιαφέρον ομολογώ- ο Ματέο Παντζόπουλος κερατώνει (;) την Ελένη Μενεγάκη, οπότε ...
πέφτουν "τίτλοι τέλους" στη σχέση τους, λόγω εμπλοκής τρίτου προσώπου.
Πολύ τρίτο πρόσωπο πέφτει στην ζωή των "επώνυμων".
Ω τι χαρούμενη ζωή....
http://taxalia.blogspot.com/2010/08/blog-post_2535.html

Δεν υπάρχουν σχόλια