Οι Έλληνες είχαν από τα αρχαία χρόνια ...κινητή τηλεφωνία
Από το http://clopyandpaste.blogspot.com/
Μια φορά ήταν ένας Έλληνας κι ένας Γερμανός και συζητούσαν για τα επιτεύγματα των πολιτισμών τους.
Κάποια στιγμή λέει ο Γερμανός στον Έλληνα:
- Στη Γερμανία κάναμε ανασκαφές και βρήκαμε καλώδια σε μεγάλο βάθος μέσα στη γη.
- Εεε και τι σημαίνει αυτό;
- Αυτό σημαίνει ότι από .........
Μια φορά ήταν ένας Έλληνας κι ένας Γερμανός και συζητούσαν για τα επιτεύγματα των πολιτισμών τους.
Κάποια στιγμή λέει ο Γερμανός στον Έλληνα:
- Στη Γερμανία κάναμε ανασκαφές και βρήκαμε καλώδια σε μεγάλο βάθος μέσα στη γη.
- Εεε και τι σημαίνει αυτό;
- Αυτό σημαίνει ότι από .........
τα αρχαία χρόνια είχαμε ανακαλύψει το τηλέφωνο.
Τότε ο Έλληνας του λέει:
- Εμείς κάναμε ανασκαφές και δε βρήκαμε κανένα καλώδιο.
Ο Γερμανός απόρησε και του λέει:
- Τί σημαίνει αυτό;
- Αυτό σημαίνει ότι από τα...
αρχαία χρόνια είχαμε κινητή τηλεφωνία.
http://press-gr.blogspot.com/2010/08/blog-post_3935.html
Τότε ο Έλληνας του λέει:
- Εμείς κάναμε ανασκαφές και δε βρήκαμε κανένα καλώδιο.
Ο Γερμανός απόρησε και του λέει:
- Τί σημαίνει αυτό;
- Αυτό σημαίνει ότι από τα...
αρχαία χρόνια είχαμε κινητή τηλεφωνία.
http://press-gr.blogspot.com/2010/08/blog-post_3935.html

Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου