Να μην πληρώσει κανείς...
Από τον ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΛΛΗ
βοήθεια από το ΚΚΕ στις απειλές της ΔΕΗ ότι θα κόψει το ρεύμα και λοιπές μακακίες. Όχι στο νέο μπουγουρντί [μέσω της ΔΕΗ] που ‘αφορά τους τελωνειακούς. Επιστροφή των ΚΛΕΜΜΕΝΩΝ και οι μακακίες περί πολιτικού θανάτου μας αφήνουν αδιάφορους.
ΤΟ 1.000.ΟΟΟ ΕΥΡΩ που έδωσε η ΣΙΕΜΕΝΣ και κατέληξε στα ταμεία του ΠΑΣΟΚ να επιστραφεί καθώς επίσης και οι καταθέσεις από ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ στους λογαριασμούς πρώην υπουργών. Κόψιμο από τα γραφεία βουλευτών- δημάρχων , υπαλλήλων και συμβούλων δεν χρειάζονται συμβούλους για να τα κάνουν μπάχαλο, μπορούν και μόνοι τους. Δεν χρειαζόμαστε 300 και με 100 κάνουμε δουλειά ,αρκεί να δουλεύουν και όχι να μας δουλεύουν.
Εν κατακλείδι πρώτα να πληρώσουν οι κατ΄ εξοχήν υπεύθυνοι και μετά το συζητάμε, γιατί είναι ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΙΚΟ να μας εγκαλούν οι υπεύθυνοι για το χάλι της χώρας και αυτοί να κάνουν το κοροΐδο. Τα περί πτώχευσης δεν μας αφορούν και στ τέλος τι βρεγμένοι, τι μούσκεμα, αλλά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ.
http://press-gr.blogspot.com/2010/08/blog-post_3035.html
Κ Α Ν Ε Ν Α Σ ΟΥΤΕ ΕΥΡΩ
Λέει το ΚΚΕ ανυπακοή και δεν ξέρω εάν συμπεριλαμβάνει και την ΜΗ ΠΛΗΡΩΜΗ σε κάθε μπαταχτζίδικο μέτρο, που σκοπό έχει να συμβάλλει στην άποπληρωμή των δανείων, πού άλλοι πήραν και ΕΦΑΓΑΝ και άλλοι καλούνται να πληρώσουν.
Ας αρχίσουμε λοιπόν από την ΚΡΑΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ που με το έτσι θέλω μας αρμέγει κανονικά για να παρουσιάζει τα πεπραγμένα της εκάστοτε κυβέρνησης και να βολεύει αναξιοκρατικά τα κάθε είδους........
κομματόσκυλα.
Ταμείο παρακαταθηκών και δανείων αλλά και...βοήθεια από το ΚΚΕ στις απειλές της ΔΕΗ ότι θα κόψει το ρεύμα και λοιπές μακακίες. Όχι στο νέο μπουγουρντί [μέσω της ΔΕΗ] που ‘αφορά τους τελωνειακούς. Επιστροφή των ΚΛΕΜΜΕΝΩΝ και οι μακακίες περί πολιτικού θανάτου μας αφήνουν αδιάφορους.
ΤΟ 1.000.ΟΟΟ ΕΥΡΩ που έδωσε η ΣΙΕΜΕΝΣ και κατέληξε στα ταμεία του ΠΑΣΟΚ να επιστραφεί καθώς επίσης και οι καταθέσεις από ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ στους λογαριασμούς πρώην υπουργών. Κόψιμο από τα γραφεία βουλευτών- δημάρχων , υπαλλήλων και συμβούλων δεν χρειάζονται συμβούλους για να τα κάνουν μπάχαλο, μπορούν και μόνοι τους. Δεν χρειαζόμαστε 300 και με 100 κάνουμε δουλειά ,αρκεί να δουλεύουν και όχι να μας δουλεύουν.
Εν κατακλείδι πρώτα να πληρώσουν οι κατ΄ εξοχήν υπεύθυνοι και μετά το συζητάμε, γιατί είναι ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΙΚΟ να μας εγκαλούν οι υπεύθυνοι για το χάλι της χώρας και αυτοί να κάνουν το κοροΐδο. Τα περί πτώχευσης δεν μας αφορούν και στ τέλος τι βρεγμένοι, τι μούσκεμα, αλλά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ.
http://press-gr.blogspot.com/2010/08/blog-post_3035.html

Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου