Καρέ καρέ η ελεύθερη και ωραία Άρτεμις Αλεξανδράτου!
“Περνώ και μόνη μου καλά! Τα καταφέρνω μια χαρά” τραγουδά αυτή την περίοδο η Άρτεμις Αλεξανδράτου. Η τραγουδίστρια είναι πλέον ελεύθερη και ωραία και απολαμβάνει τις διακοπές της στο Νησί των Ιπποτών. Τι και αν είναι μόνη της, η Άρτεμις πιο χαμογελαστή από ποτέ και ευδιάθετη περνά ξέγνοιαστες και χαλαρές στιγμές στο Rodos Palace...
Διαβάστε εδώ την συνέχεια
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου