Ποιά κρίση και ποιοί κροίσοι; Η Τζούλια, δουλεύει 24 ώρες το 24ωρο! Να, μα την Παναγία σας λέω! Δείτε και μόνοι σας: http://taxalia.blogspot.com/2010/08/blog-post_5118.html#ixzz0vjPXQCWb
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου