Breaking News

Απορίες για την ελεύθερη διέλευση των διοδίων‏...


Από την Θάλεια Καψή
Είδα το σχετικό video για την ελεύθερη διέλευση των διοδίων, αλλά μου έμειναν αναπάντητες απορίες.
α) Περνάς και τελειώνεις; Είναι τόσο εύκολο; Τότε, γιατί δεν το κάνουμε όλοι μας;
β) Η καταγραφή του αριθμού κυκλοφορίας του αυτοκινήτου είναι απλώς για εκφοβισμό ή ακολουθεί το ραβασάκι από την εφορία;
γ) Το να περνάς έτσι είναι απλώς μια μικρή ατομική προσπάθεια ή έχει κατοχυρωθεί νομικά το δικαίωμα αυτό;
δ) Τέλος, για να μην κάνω ερωτήσεις σαν τις χαζές της ΤΥ, περνάμε και...

 καθαρίζουμε ή αναλαμβάνουμε την ευθύνη της επανάστασης;
http://press-gr.blogspot.com/2010/08/blog-post_7879.html

Δεν υπάρχουν σχόλια