Παραλογισμός 19,4 δισ. ευρώ σε 37 ΔΕΚΟ...
δανειστούν -κατά κανόνα με την εγγύηση του παραπαίοντος Δημοσίου- πάνω από 1,6 δισ. ευρώ φέτος.
Τα κεφάλαια αυτά, συν τις απαραίτητες κρατικές επιχορηγήσεις, θα «αιμοδοτήσουν» υψηλές μισθοδοσίες και άλλες παροχές. Σήμερα, υπολογίζεται ότι ο μέσος μεικτός μισθός στις ΔΕΚΟ ανέρχεται σε 3.000 ευρώ, χωρίς αυτό να σημαίνει βεβαίως ότι πίσω από αυτές τις απολαβές δεν κρύβονται και εργαζόμενοι με μέσες ονομαστικές μηνιαίες αποδοχές 900 ευρώ. Υπάρχουν, πάντως, και οργανισμοί με ετήσιο τζίρο της τάξης των... 750 ευρώ, που πληρώνουν συνολικούς μισθούς ύψους 2,7 εκατ. ευρώ!
Την ίδια ώρα, όμως, τα χρέη των ΔΕΚΟ έφτασαν τα 19,4 δισεκατομμύρια ευρώ, με τα μισά από αυτά να προέρχονται από τον ΟΣΕ.
kathimerini

Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου