Διαψεύσεις ...σε ανάρτηση στο ΜEDIASOUP ...στο "πόλεμο" με τα "μετα troktika"
Φαίνεται η μάχη φουντώνει για τα καλά ...Διεκδικητές των "κλικς" του troktiko φυτρώνουν σαν τα μανιτάρια ...Βέβαια πιστεύουν ότι το διαδίκτυο είναι σαν τις εφημερίδες η την ΤV ! Ασχετοσύνη ! Και οτι το επόμενο blog , site , social media κλπ είναι ένα κλικ μακρυά Η το blogging είναι μια φόρμα email σε ένα blogspotroktikat κλειδωμένων των σχολίων ( ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΤΕΝΤΑ ΚΑΙ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ ΣΤΟ troktiko ...
Διαβάστε εδώ την συνέχεια
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου