ΠΕΤΡΟΥΛΑ !!
ΚΑΙΡΟ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ...ΑΝΗΣΥΧΟΥΜΕ .ΑΦΗΣΕ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΟΙ ΤΖΟΥΛΙΑ ΚΑΙ Η ΝΤΟΥΒΛΗ....
ΤΥΧΑΙΟ ?
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ....
ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ Η ...ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ..ΛΕΝΕ...ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ !!!
ΕΛΑΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ...ΠΕΤΡΟΥΛΑ .
ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ !!!!
http://niokk.blogspot.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου