Άμα θέλει το ΣΔΟΕ όλους τους πιάνει.... Αυτό που έκανε στη Θηβα δεν υπάρχει!!
Πέρασαν από τους στύλους και μαζέψανε κηδειόχαρτα και χαρτιά μνημοσυνων! Ως γνωστό σε καθε τέτοιο χαρτί υπάρχει και το αντίστοιχο γραφείο που κάνει την τελετή!!!
Με τα χαρτιά αυτά ανα χείρας πήγαν
στα γραφεία τελετών και ζήτησαν παραστατικά αποδείξεις και διεξήγαγαν ελεγχους...
http://news24gr.blogspot.com/2010/07/blog-post_6842.html
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου