Ψάχνουν να βρουν τον "γαλάζιο" που πρότεινε ...συμψηφισμό στον Πάγκαλο!
Ταραχή προκάλεσαν σήμερα στη ΝΔ οι νέες δηλώσεις του Θ. Πάγκαλου ότι μετά τις καταγγελίες του για την "Αγρογή", τον επισκέφθηκε υψηλόβαθμο στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης στο γραφείο του και του πρότεινε να μη δώσει συνέχεια με αντάλλαγμα να κάνει το ίδιο και η ΝΔ για το ΠΑΣΟΚ. Δηλαδή, συμψηφισμό.
Και τώρα στη Ρηγίλλης ψάχνουν να...
Και τώρα στη Ρηγίλλης ψάχνουν να...
βρουν ποιος μπορεί να είναι αυτός που πήγε και έκανε τέτοια πρόταση...
Ο Αδιάκριτος
http://press-gr.blogspot.com/2010/07/blog-post_9111.html
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου