Breaking News

Άνοιγμα Σαμαρά σε ντορικούς και της Ντόρας στον Καραμανλή


Θυμάστε τι γράφαμε για τον Ρέππα και την διαπλοκή ( http://www.antinews.gr/?p=55142); Λέτε να έχει σχέση ο χειρισμός των φορτηγατζήδων με το κλίμα που διαμορφώνεται στο Μαξίμου εναντίον του; Και να έκανε ηρωική έξοδο;
Μαθαίνω επίσης ότι ο Γιώργος, μετά την απήχηση που είχε η πρόταση του για παγκόσμια αναδιανομή πλούτου θα προτείνει και την διαπλανητική και την διασυμπαντική.
Έχει αυτή την έμφυτη ικανότητα να εξειδικεύει το πρόβλημα και να προτείνει συγκεκριμένες και υλοποιήσιμες λύσεις.
Το καλύτερο όμως το είπε ο Παπακωνσταντίνου που μας διαβεβαίωσε ότι ....


οι τράπεζες θα βγουν αλώβητες από την κρίση. Να μπορέσουμε να κοιμηθούμε που μας έφαγε το άγχος.
Μια θεία μου στο χωριό, με 480 ευρώ σύνταξη, αρνείται να κάνει οτιδήποτε αν δεν ξεκαθαρίσει το τοπίο χρηματοπιστωτικό τομέα.
Ούτε τραχανά δεν άπλωσε φέτος και ελπίζω να αναλάβει δράση μετά τη διαβεβαίωση του υπουργού οικονομικών.

«Η Ελλάδα έχει μετατραπεί σε νεοαποικία των υπαλλήλων της τρόικα και το κράτος σε Ανώνυμη Εταιρεία υπό την κηδεμονία των πολυεθνικών ελεγκτικών εταιρειών» δήλωσε ο Λαφαζάνης.
Αν ο βερμπαλισμός της Αριστεράς, Πάνο, μου συμβάδιζε και με τα έργα της δεν θα είχαμε κανένα πρόβλημα.
Γι αυτό σου προτείνω να προτείνουμε στον Σαμαρά να αναλάβεις να του κάνεις τις δηλώσεις.
Στο μεταξύ, οι αποκλειστικές επαφές του ανεξάρτητου και αδέσμευτου Βήματος στην Ρηγίλλης το πληροφορούν ότι ο Σαμαράς θα κάνει άνοιγμα σε ντορικούς υποψήφιους (Π. Βογιατζής για την Περιφέρεια του Β. Αιγαίου, Γ. Κοντογιάννης για Πελοπόννησο , Κ. Αγοραστός για Περιφέρεια Θεσσαλίας. Γ. Παυλίδης για Αν. Μακεδονίας- Θράκης, Αθ. Χειμάρας για Στερεά Ελλάδα κλπ).
Λέτε να θέλει να κατεβεί και ο Γιακουμάτος στην Αττική και γι αυτό φωνάζει;
Αυτά βλέπει η Ντόρα και κάνει άνοιγμα στον Καραμανλή, αφού βγήκε χθες στα Κανάλια και στήριξε τον Ρουσόπουλο και τον Βουλγαράκη.
«Δεν μπορεί πολιτικός να δικάζει πολιτικό. Δεν είναι δικαστής» είπε επίσης. Λέτε να ξέρει τίποτα από την Εξεταστική για την Ζήμενς;
Με την ευκαιρία που είναι αυτοί ρε παιδιά; Γιατί χάθηκαν τα μέλη της Εξεταστικής μετά την επιστολή βόμβα από «Καραβέλα» προς Χρυσοχοΐδη;
Όπως διαπιστώνετε και απο τις φωτογραφίες η μόνη λύση για την ζέστη είναι να βγάζουεμ τα ρούχα μας…
http://www.antinews.gr/?p=55582

Δεν υπάρχουν σχόλια