Ψιλικατζήδες της δεκάρας....
Ντρέπομαι για λογαριασμό σας.
Εσείς δεν έχετε τσίπα πάνω σας παν ηλίθιοι;
Βρε αγύρτες πόσοι είναι οι Ανάπηροι που τελικά μπορούν να μπουν στο λεωφορείο και να κάνουν χρήση αυτού του «ψιχίου» της δωρεάς μετακίνησης που τους παραχωρεί η πολιτεία;
Μέρος και σεις του «γαϊτανάκι» που με τον έναν ή άλλο τρόπο
λυμαίνεται τα...
ΑμεΑ !
Αντί ως ένας δημόσιος φορέας να διευκολύνετε εντελώς δωρεάν τις μετακινήσεις τους, εσείς διεκδικείτε, από ένα κράτος που αιμορραγεί
το... κάτι τι σας.
Ψιλικατζήδες της δεκάρας! Άντε να μου χαθείτε.!
Πηγαίνετε και σεις να πνιγείτε μαζί με τους άλλους όσους με τον έναν ή άλλο εγκληματικό τρόπο έβαλαν θηλιά στο λαιμό του λαού και σήμερα δεν μπορεί να πάρει ανάσα όχι μόνο από την οικονομική κρίση
αλλά και από την δυσοσμία
http://hamomilaki.blogspot.com/2010/07/chandlers-dime.html
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου