Αυτό λέγεται κατάντια!

Στην Κρήτη, μεγάλη εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων, ψάχνει πάνω από 300 αυτοκίνητα που παράτησαν οι τουρίστες στον δρόμο, επειδή ....
δεν είχαν βενζίνη!
Κύριοι απεργοί, χαρείτε και δείτε τα χάλια που μεταφέρουν προς τα έξω οι ξένοι.Ντροπή σε όλους σας.
http://sarotiko.blogspot.com/2010/07/blog-post_4196.html
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου