Breaking News

Ναταλία Λιονάκη: Θέλω να ξαναμπώ σε μοναστήρι

Φήμες θέλουν τη διάσημη ηθοποιό να επιθυμεί την επιστροφή της σε μοναστήρι, της Αττικής αυτή τη φορά, και όχι της Κρήτης. Η ηθοποιός, η οποία στις 21 Μαΐου του 2009 εγκατέλειψε την καριέρα της και κλείστηκε στην Κοινοβιακή Μονή της Θεογεννήτορος στην Κρήτη, βρίσκεται σε αναζήτηση μοναστηρίου. Σύμφωνα με...


ο περιοδικό «Ciao», δεν θέλει να επιστρέψει στην Κρήτη, ενώ, εκτός των άλλων, ο λόγος που έφυγε τότε από το μοναστήρι ήταν η συμμετοχή της στην ταινία «Deep End», στην οποία ζει τον έρωτά της με τη Μαρία Κορινθίου. Η ταινία είχε γυριστεί πριν εγκαταλείψει τα εγκόσμια, μόλις όμως η Ναταλία είδε τα αμοντάριστα πλάνα, ντράπηκε και μετάνιωσε. Προς το παρόν, η Ναταλία συνεχίζει να βρίσκεται κλεισμένη στο σπίτι της στο Παγκράτι.
http://www.freegossip.gr/News.php?ID=11462

Δεν υπάρχουν σχόλια