Αυξήσεις και αποδείξεις από τα ταξί...
Από το http://whitetoweraris.blogspot.com/
Η αύξηση του 11% ενσωματώνεται στα ταξίμετρα, γεγονός που σημαίνει ότι αν ο πελάτης δεν ζητάει την απόδειξη, οι ιδιοκτήτες ταξί θα...
καρπώνονται την αύξηση του ΦΠΑ προς ίδιον όφελος κατά τη διάρκεια της κούρσας.
http://press-gr.blogspot.com/2010/07/blog-post_9291.html
Αυξήσεις στα κόμιστρα των ταξί έρχονται από σήμερα 1η Ιουλίου με την επιβολή ΦΠΑ 11%, ενώ για πρώτη φορά οι αυτοκινητιστές είναι υποχρεωμένοι να εκδίδουν αποδείξεις.
Η αύξηση του 11% ενσωματώνεται στα ταξίμετρα, γεγονός που σημαίνει ότι αν ο πελάτης δεν ζητάει την απόδειξη, οι ιδιοκτήτες ταξί θα...
καρπώνονται την αύξηση του ΦΠΑ προς ίδιον όφελος κατά τη διάρκεια της κούρσας.
http://press-gr.blogspot.com/2010/07/blog-post_9291.html

Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου